Хоча ми й опинились у невдалий час і в невдалому місці, та все ж не варто бути фаталістами. Наша доля в наших руках, тому треба ворушитися, поки ще не пізно, аби її змінити. Зрозуміло, що ми не винні в тому, що нам попався цей горе-викладач. Ну не пощастило просто. Але це не значиь, що треба забити на комплексний аналіз. Лектор в нас пояснює добре, теорію мабуть більшість все ж розуміє. В нас лишаєься дві проблеми, з якими треба впоратись.
Тих, хто зовсім не шарить і не хоче розшаритись, кого влашовує трійка з п*ятої перездачі - просто попрошу: не хочете брати участь у цій авантюрі - не беріть, але й не заважайте і тим, хто намагатиметься вибороти свої права.
Перша проблема: добір знань. По комплесному аналізу має бути велика кількість літератури. Особисто я викладу тут все, що у мене є. Там розібрано широкий клас задач. Але це ще не вихід. Деякі задачі просо по прикладах розібрати не вдається. Тому слід консультуватися поміж собою. Якщо один не зробив, о інший міг зробити, а значить він зможе пояснити, як саме. Також не слід забувати про інших викладачів комплексного аналізу - Білоколос, Шека, Сугакова. Можна було б до когось спробувати напроситись на консультацію.
Ні в якому разі не треба забивати на домашку. Все, що можеш зробити - зроби, не полінуйся. Якщо є можливість - опублікуй хід свого розв*язку. Може це ще комусь допоможе розібратися.
Друга проблема - добір балів. Ну, з цим складніше. Наразі ми маємо:
1)лекції сильно відстають від семінарів;
2)Юрач так викладає свій матеріал, що ми не можемо самостійно розв*язувати завдання, бо не розуміємо, як це робиться;
3)того, хто наважиться вийти до дошки і зробить помилку, нізчим відправляється назад;
4)Юрач заставляє писати розв*язувані ним задачі в обов*язковому порядку, зо відбирає нашу увагу і сильно знижує зрозумілісь матеріалу;
5)Юрач психує, коли йому задають питання;
6)Юрач огризаєься, коли його поправляють, а він помилки своєї не бачить;
7)він умисно лазить в чужі зошити, що є незаконним і порушує особисі права студентів;
8)він допускає вживання зі свого боку нецензурних слів під час семінару
("Хто вас навчив цим ідіотським словам")
9)він висловлював наклеп в адресу всієї групи, не перевіривши попередньо об*єктивнісь своїх висловлювань;
10)на першу модульну контрольну два завдання були такого виду, якого ми не розбирали ні на парах, ні в домашніх завданнях, причому друге з них не розглядається ні на лекціях, ні в офіційному підручнику Шеки та Білоколоса, створеному спеціально під ними ж написану програму з компексного аналізу, за якою ми вчимося. (перша група, в якої Білоколос веде семінари особисто, писала контрольну лише по задачах того виду, що вони розбирали на семінарах)
Я мав розмову на цю тему з нашим куратором Слінченко. Він порадив спробувати вияснити з Юрачківським це питання, а також обнадьожив тим, що таки студент має право оскаржувати свою оцінку на комісії без негативних юридичних наслідків для себе. Він сказав, що в разі потреби дізнається більше про процедуру цього процесу. Звичайно, (це вже має смисл лише для тих, хто по своїм можливостям дійсно і хоче, і може претендувати на більш, ніж задовільно) Але ворушитись вже слід зараз, не тягнучи гуму до самої комісії, бо нічого доброго тоді з цього не буде.
Закликаю вас, панове, підтягніться. Треба, щоб хоч половина групи стала бити на сполох. Не треба бути боягузами! Ми вже не діти, про нас ніхто не подбає, крім нас самих. Треба вчитися відстоювати свої права. Юрачківський не є якоюсь посадовою особою. Він всього лише математик, а математики є і крім ного тут. Є деканат, є ректорат, є суд вкінці-кінців. Якщо знання будуть, то відрахувати нікого не матимуть права. І чим більше нас буде, тим краще. В таких ситуаціях треба діяти організовано. Разом ми переможемо!